sobota, 19 kwietnia 2014

Informacja

Hej wszystkim!

Po pierwsze:
   Wiem, że liczyliście raczej na nowy rozdział, ale no cóż. Piszę do was, bo uważam, że zostawianie was bez żadnej informacji o tym co się dzieje jest nie do końca fair.

Po drugie:
   Pewnie zauważyliście, że nie dodaję rozdziałów regularnie tak jak kiedyś no i wydaje mi się, że są znacznie gorszej jakości. Więc... mam dużo na głowie. Między innymi egzaminy (mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki!!) oraz kilka innych zobowiązań.

Po trzecie:
   Czy wrócę do pisania tego opowiadania... Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale patrząc na tę ankietę po prawej i ilość osób, które w niej odpowiedziały... Motywuje mnie to cholernie, więc wiecie co? Wrócę i dokończę to nawet jeśli jedna osoba zostanie ze mną, chociaż zrozumiem, jeżeli większość z was tego nie zrobi.

Po czwarte:
   Smacznego jajka! Ja lecę się pakować, ponieważ święta spędzam z przyjaciółmi kilka godzin od mojej miejscowości. Pochwalę się wam, że moi rodzice są w Chester (blisko Holmes Chapel) i odwiedzają starych znajomych. Może jakieś ploteczki o Stylesach?

Pamiętajcie, że was kocham

Cinna

PS. Jeżeli macie możliwość, możecie rozreklamować to opowiadanie, oczywiście jeżeli macie chęci i czas na to. 



10 komentarzy:

  1. Hej kochanie! ♥
    Mam nadzieję, że pamiętasz, że jestem twoją największą EVER fanką! ;*
    Cóż na rozdziały będę czekać do końca świata i jeszcze dłużej! :D
    Rozumiem cię zupełnie z tymi rozdziałami, EGZAMINY to moja zmora, ale na szczęście mam jeszcze jakieś 2 lata ^_^
    Powtarzaj kochanie i wracaj do nas, będziemy czekać! Jezu kule ziemską bym poruszyła, żebyś tylko dokończyła to opowiadanie, bo wszystko mnie od środka zżera, żeby poznać dalszą historię tgbgtrd
    POWODZENIA NA EGZAMINACH ♥
    I smacznego jajeczka, miło spędzonych świąt z przyjaciółmi <3
    Oraz! OMG! Pozdrów rodziców :D Jej też niedługo jadę do Londynu na wycieczkę i tak się jaram, że masakra hfvuifkmnvj
    KOCHAM CIĘ ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że trzymam kciuki!
    Ja sobie jeszcze poczekam, przecież to nie koniec świata, a kiedy pomyślę o nowym rozdziale, mam dygotki < 3
    Fiddy x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pfff, to ja jestem Twoją największą ever fanką -,- (XD)
    Bedę trzymać kciuki muffinko, ily :3
    SMACZNEGO JAJKA I MOKREGO DYNGUSA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę trzymać kciuki i powodzenia :)
    Ja mogę czekać, bo wiem, że warto :*
    Wesołych świąt kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale Cię rozumiem, bo też piszę w tym roku egzaminy, i też prowadzę bloga, co ostatnio też nie najlepiej mi idzie.
    Więc nie mam pretensji że nic nie piszesz i czekam aż się ogarniesz :) I oczywiście też trzymam kciuki i liczę na to samo ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam czekam czekam!!!!!
    O co chodzi z tym że to opowoadanie jest wysłane do jakiejś redakcji? Czy może coś pokręciłam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na next rozdział ,oczywiście powodzenia na egzaminach mam nadzieję że dobrze ci pójdzie :) pozdrawiam i dziękuję ~ Misia

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekać. :)
    Powodzenia na egzaminach!!! Oby poszły ci jak najlepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na ten blog, bo on jest meeeega!: http://this-is-love4.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K