piątek, 31 stycznia 2014

Ogłoszenie

Hej, dzisiaj niestety nie mam dla was nowego rozdziału, ale za to coś kompletnie innego

>>>Sweet home Mullingar<<<
Zamężna Gina przyjmuje oświadczyny Harry'ego. Aby zdobyć podpis męża na papierach rozwodowych, wraca do rodzinnego miasta.

Mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo jak pogranicze!


PS. Jeżeli macie twittera, moglibyście dać link i skrobnąć coś o tym? Będę bardzo wdzięczna
PS2. Jest ktoś chętny do wspólnego reklamowania się? Tzn ja dam link do waszego opowiadania, wy do mojego etc... jeżeli ktoś chętny, to zapraszam na mojego twittera c:


4 komentarze:

  1. A kiedy rozdział, kochana? <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada.
    zapraszam do siebie http://daleko-ale-obok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy kolejny rozdział czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K